FI | EN

Kunnanvirasto suljettu toistaiseksi  014 2673 000 ark. klo 9 - 16Suutarintie 4, 41900 Petäjävesi kirjaamo@petajavesi.fi

Kunnanvirasto avoinna ma - pe klo 8 - 15 014 2673 000 ark. klo 9 - 14

Suutarintie 4, 41900 Petäjävesi kirjaamo@petajavesi.fi

Teknisen johtajan valinta etenee

Teknisen johtajan virkaan haastateltiin yhteensä seitsemän henkilöä. Haastattelut pidettiin 21.2.-4.3.

Valintaryhmä päätyi 4.3.2020 kokouksessaan hakemusten, haastattelujen ja suosittelujen perusteella pitämään hakuilmoituksen kriteereihin verrattuna kokonaisarviossaan teknisen johtajan virkaan sopivimpana insinööri (YAMK) Mikael Nummea ja esittämään tämän valintaa yksimielisesti kunnanhallitukselle. Mikael Nummi työskentelee tällä hetkellä Jyväskylän kaupungin tilapalveluissa kunnossapitopäällikkönä.

Lisäksi haastatteluryhmä päätyi kokonaisarvioinnin perusteella yksimielisesti esittämään varalle rakennusmestari Jussi Sorvaria.

Kunnanhallitus kokoontuu ensi viikon maanantaina 9.3. ja päättää kokouksessa teknisen johtajan valinnasta. Kokouksen esityslista on luettavissa kunnan nettisivuilta: